LUNAR CORPORATION.
5.3.2 Opis jednostek
ESCAPE FROM THE BLUE PLANET
Wygląd i nazwa jednostki |
Opis |
Dane techniczne |
Lunar |
Bardzo słaby, ale tani pojazd LC. (wszystkie pojazdy LC mogą przelatywać nad wodą) |
Energia/Pancerz: 240-300 / 0%
Pole siłowe: 1200
Szybkość: 28-36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak
|
 Moon |
Trochę mocniejszy, ale dalej słaby pojazd LC |
Energia/Pancerz: 300-450 /50%
Pole siłowe: 1200-3600
Szybkość: 21-28
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak |
Crater |
Bardzo mocny pojazd, nastręczający przeciwnikowi duże problemy. |
Energia/Pancerz: 750-1050 / 75%
Pole siłowe: 1200-3600
Szybkość: 19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /ciężka
Inne: Brak |
Crusher |
Trochę słabszy od Cratera, ale może zabrać więcej uzbrojenia. Cudowna maszyna. |
Energia/Pancerz: 600-900 / 50%
Pole siłowe: 1200-2400
Szybkość: 18
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 2 /ciężkie
Inne: Brak |
Meteor |
Latający pojazd bardziej zwiadowczy niż bojowy. |
Energia/Pancerz: 180-300 / 25%
Pole siłowe: 0-1200
Szybkość: 36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak |
Thunder |
Bombowiec, łatwy do zestrzelenia, ale przynoszący duże straty. |
Energia/Pancerz: 600-750 / 50%
Pole siłowe: 1200-3600
Szybkość: 25
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /ciężka
Inne: Brak |
Crion |
Takiej siły jeszcze nikt nie widział, to jest naprawdę mocne uderzenie. |
Energia/Pancerz: 600 / 0%
Pole siłowe: 1200-2400
Szybkość: 15
Ilość zaczepów: 1
Inne: Można zastosować tylko działo plazmowe |
Merkury |
Transporter Amunicji |
Energia/Pancerz: 900 / 0%
Pole siłowe: 1200-3600
Szybkość: 36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: Transporter Amunicji |
Fobos |
Pojazd techniczno- zwiadowczy |
Energia/Pancerz: 30 / 25%
Pole siłowe: Brak
Szybkość: 28
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /Brak
Inne: Pojazd techniczny
|
Jowisz |
Transporter jednostek, obsługujący linię baza-misja |
Energia/Pancerz: 1500 / 0%
Pole siłowe: Brak
Szybkość: "Nieobliczalna"
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: pojemność 10 jednostek (dla TMP 15) |
LEGENDA:
HP - Energia
PS - Możliwość zainstalowania generatora pola siłowego (600 PSU, 1200 PSU, 1800 PSU)
PA - Pancerz
SZ - Szybkość
ZA - Ilość zaczepów
RB - Rodzaje broni (LE lub CI)
LE - Lekka broń
CI - Ciężka broń
Podwozia - Naziemne
Typ Podwozia |
HP |
PS |
PA |
SZ |
ZA |
RB |
INNE |
Lunar M1 |
240 |
1200 |
0% |
28 |
1 |
LE |
- |
Lunar M2 |
270 |
1200 |
0% |
32 |
1 |
LE |
- |
Lunar M3 |
300 |
1200 |
0% |
36 |
1 |
LE |
- |
Moon M1 |
300 |
1200,2400,3600 |
50% |
21 |
1 |
LE |
- |
Moon M2 |
375 |
1200,2400,3600 |
50% |
25 |
1 |
LE |
- |
Moon M3 |
450 |
1200,2400,3600 |
50% |
28 |
1 |
LE |
- |
Crater M1 |
750 |
1200,2400,3600 |
75% |
19 |
1 |
CI |
- |
Crater M2 |
900 |
1200,2400,3600 |
75% |
19 |
1 |
CI |
- |
Crater M3 |
1050 |
1200,2400,3600 |
75% |
19 |
1 |
CI |
- |
Crusher M1 |
600 |
1200,2400 |
50% |
18 |
2 |
CI, CI |
- |
Crusher M2 |
750 |
1200,2400 |
50% |
18 |
2 |
CI, CI |
- |
Crusher M3 |
900 |
1200,2400 |
50% |
18 |
2 |
CI, CI |
- |
Crion |
600 |
1200, 2400 |
0% |
15 |
1 |
SPECJALNY |
- |
Powietrzne
Meteor M1 |
180 |
brak |
25% |
36 |
1 |
LE |
- |
Meteor M2 |
240 |
brak |
25% |
36 |
1 |
LE |
- |
Meteor M3 |
300 |
1200 |
25% |
36 |
1 |
LE |
- |
Thunder M1 |
600 |
1200,2400,3600 |
50% |
25 |
1 |
CI |
- |
Thunder M2 |
750 |
1200,2400,3600 |
50% |
25 |
1 |
CI |
- |
Merkury |
900 |
1200,2400,3600 |
0% |
36 |
brak |
-- |
Transporter amunicji |
Fobos |
30 |
brak |
25% |
28 |
1 |
-- |
- |
THE MOON PROJECT
Fat Girl |
Duży i mocny pojazd z czterema miejscami na lekkie bronie. Pojawia się na początku gry i służy... do końca. Niezastąpiona jednostka do działań ofensywnych (lepszy jest tylko Crusher) |
Super Fighter |
Mocny myśliwiec wypełniający lukę pomiędzy Meteorem a Thunderem, najlepszy z rakietami przeciwlotniczymi. |
New Hope |
Coś w rodzaju osłabionego Fanga, pojawia się za późno i nie stanowi wartości bojowej |
Lut Blinder |
Tak jak u UCS i ED transporter jednostek |
Tunel Digger |
Koparka do tuneli, szkoda, że LC nie miało ani jednej misji w tunelach, kiedy pojazd ten mógłby się sprawdzić. |
|