Fabryka pojazdów cywilnych |
W tym
budynku prowadzimy produkcję jednostek nieuzbrojonych |
Fabryka pojazdów bojowych |
W tym
budynku prowadzimy limitowaną produkcję jednostek bojowych |
Elektrownia atomowa |
Bardzo mocne źródło zasilania, ale o bardzo małym zasięgu. Moc tej elektrowni można powiększyć budując dodatkowe reaktory. |
Transmiter energii |
Aby zwiększyć zasięg elektrowni budujemy właśnie coś takiego |
Centrum transportu rudy |
Dzięki temu budynku wysyła się kasę prosto z pola walki w kosmos |
Rafineria |
Rafineria zamienia złoża przywiezione przez Termity w kasę |
Centrum naukowe |
Tutaj
wymyślają się nowe technologie (3 budynki przyśpieszą pracę) |
Centrum zaopatrzenia |
Do tej
budowli przylatują helikoptery transportowe, ładują się i lecą na
na bitwę dostarczać amunicję |
Stocznia |
Tutaj
budujemy statki |
Forteca |
Najmocniejszy budynek obronny w grze. Posiada on możliwość zamontowania dwóch broni ciężkich i dwóch lekkich. |
Mała wieża |
Bardzo słaba ochrona dla naszej bazy. Opłaca się je stawiać tylko z wyrzutniami rakiet jako obrona przeciwlotnicza. |
Duża wieża |
Lepsza obrona i możliwość zamontowania ciężkiego sprzętu |
Centrum sterowania działem plazmowym |
Coś w rodzaju atomówki od ED, tylko, że słabsze
i nie płacimy kredytami za użycie |
Działo plazmowe |
Stąd odpalana jest wiązka plazmy |
Centrum dowodzenia |
Bardzo
nie potrzebny budynek, który ma za zadanie usprawnienie naszej gry. |
Teleport |
UCS wynalazło technikę dzięki której szybko możemy przetransportować jednostki z danego miejsca na mapie w inne pod warunkiem ,że z obydwu stron postawiony jest teleport |
Obrona antyrakietowa |
Skuteczny system obrony przed rakietami balistycznymi ED |
Zejście / wyjście |
Coś w rodzaju windy, tylko że fajniejsze |
Strefa lądowania |
Jest to
połączenie misji z bazą i na odwrót. Nad polem tym zawisa Albatros (transporter przewożący jednostki i kredyty ) i prowadzi zała lub rozładunek. |
Port kosmiczny |
Z tego
budynku znajdującego się w bazie głównej ostatecznie przesyłamy kasę
w kosmos. |