UNITED CIVILIZED STATES.

5.2.4 Budynki

ESCAPE FROM THE BLUE PLANET

 


Fabryka pojazdów cywilnych
W tym budynku prowadzimy produkcję jednostek nieuzbrojonych

Fabryka pojazdów bojowych
W tym budynku prowadzimy limitowaną produkcję jednostek bojowych

Elektrownia atomowa
Bardzo mocne źródło zasilania, ale o bardzo małym zasięgu. Moc tej elektrowni można powiększyć budując dodatkowe reaktory.

Transmiter energii
Aby zwiększyć zasięg elektrowni budujemy właśnie coś takiego

Centrum transportu rudy
Dzięki temu budynku wysyła się kasę prosto z pola walki w kosmos

Rafineria
Rafineria zamienia złoża przywiezione przez Termity w kasę

Centrum naukowe
Tutaj wymyślają się nowe technologie (3 budynki przyśpieszą pracę)

Centrum zaopatrzenia
Do tej budowli przylatują helikoptery transportowe, ładują się i lecą na na bitwę dostarczać amunicję

Stocznia
Tutaj budujemy statki

Forteca
Najmocniejszy budynek obronny w grze. Posiada on możliwość zamontowania dwóch broni ciężkich i dwóch lekkich.

Mała wieża
Bardzo słaba ochrona dla naszej bazy. Opłaca się je stawiać tylko z wyrzutniami rakiet jako obrona przeciwlotnicza.

Duża wieża
Lepsza obrona i możliwość zamontowania ciężkiego sprzętu

Centrum sterowania działem plazmowym
Coś w rodzaju atomówki od ED, tylko, że słabsze i nie płacimy kredytami za użycie

Działo plazmowe
Stąd odpalana jest wiązka plazmy

Centrum dowodzenia
Bardzo nie potrzebny budynek, który ma za zadanie usprawnienie naszej gry.

Teleport
UCS wynalazło technikę dzięki której szybko możemy przetransportować jednostki z danego miejsca na mapie w inne pod warunkiem ,że z obydwu stron postawiony jest teleport

Obrona antyrakietowa
Skuteczny system obrony przed rakietami balistycznymi ED

Zejście / wyjście
Coś w rodzaju windy, tylko że fajniejsze

Strefa lądowania
Jest to połączenie misji z bazą i na odwrót. Nad polem tym zawisa Albatros (transporter przewożący jednostki i kredyty ) i prowadzi zała lub rozładunek.

Port kosmiczny
Z tego budynku znajdującego się w bazie głównej ostatecznie przesyłamy kasę w kosmos.
Legenda
    HP - Energia
    PA - Pancerz
    ZA - Ilość zaczepów
    LE - Lekka broń
    CI - Ciężka broń

nr. Nazwa budynku HP PA Cena ZA

1 Elektrownia atomowa 3000 0% 1500 brak
2 Transmiter energii 150 0% 100 brak
3 Fabryka pojazdów cywilnych 3600 0% 1000 LE
4 Fabryka pojazdów bojowych 3000 0% 2000 LE
5 Centrum zaopatrzenia 2400 0% 1500 LE
6 Rafineria 2400 0% 1000 brak
7 Centrum transportu rudy ???? 0% 1500 brak
8 Mała wieża 300 25% 400 LE
9 Duża wieża 900 50% 1000 CI
10 Forteca 3000 75% 3000 CI, CI, LE, LE
11 Centrum sterowania działem plazmowym 2400 0% 1500 brak
12 Centrum naukowe 2400 0% 1000 brak
13 Centrum dowodzenia 2400 0% 1500 LE, LE
14 Generator maskujący 900 0% 1500 brak
15 Teleport 1500 0% 1500 brak
16 Zejście 1500 0% 1000 brak
- Działo plazmowe 3000?? 0% 1000 brak
- Reaktor atomowy 1800 0% 500 brak

THE MOON PROJECT

n1 Artyleria Zabójczy budynek o ogromnym zasięgu i sile rażenia
n2 Utylizator Tutaj złomujemy pojazdy odzyskując część kasy
n3 Duża Wieża C3 Duża wieża do której możemy zamontować jeszcze dwie lekkie bronie