UNITED CIVILIZED STATES.

5.1.2 Opis jednostek

ESCAPE FROM THE BLUE PLANET

Wygląd i nazwa jednostki

Opis

Dane techniczne


Mamut

Pojazd budowlany (analogiczny do Gruza)

Energia/Pancerz: 1800 / 0%
Pole siłowe: 600
Szybkość: 19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: Pojazd Budowlany


Tiger

Bardzo słaby mech, nawet na początku.

Energia/Pancerz: 240-300 /75%
Pole siłowe: Brak
Szybkość: 17 - 19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak


Spider

Troszkę cięższy mech, już całkiem niezły. 

Energia/Pancerz: 450-600 / 0%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 18-19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak


Panther

Ciężki mech, bardzo odporny i wspaniały w walce.

Energia/Pancerz: 900-1200 / 50%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 17-19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak


Jaguar

Bardzo ciężki mech, najlepsza jednostka w grze

Energia/Pancerz: 1200-1300 / 50%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 16
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 2 /lekka, ciężka
Inne: Brak


Miner

Analogiczny do jednostki ED

Energia/Pancerz: 600-675 / 25-50%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 18-19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: 10 -20 min


Shark

Lekki pojazd wodny

Energia/Pancerz: 300-375 / 25%
Pole siłowe: 600
Szybkość: 21-25
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak


Hydra

Ciężki pojazd wodny

Energia/Pancerz: 900-1050 / 50-75%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 17-18
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 - 3 / ciężka - ciężka, lekka, lekka
Inne: Brak


Gargoil

Lekki myśliwiec (tylko do zwiadu)

Energia/Pancerz: 240-300/ 25%
Pole siłowe: Brak-600
Szybkość: 36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak


Bat

Lekki bombowiec 

Energia/Pancerz: 375-450 / 25%
Pole siłowe: 600
Szybkość: 25
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /ciężka
Inne: Brak


Dragon

Ciężki bombowiec, jest to naprawdę zabójcza jednostka.

Energia/Pancerz: 600-750 /50%
Pole siłowe: 600
Szybkość: 25
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /ciężka
Inne: Brak


Termit m400/m800

Transporter i pojazd wydobywczy w jednym, model 800 różni się tym, że umie latać.

Energia/Pancerz: 600-900 / 0-75%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 16-19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: 1-2 urządzeń wydobywczych / 1-2 pojemników na credyty


Kondor

Transporter Amunicji

Energia/Pancerz: 900 / 0%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: Transporter Amunicji


Albatros
Transporter jednostek, obsługujący linię baza-misja

Energia/Pancerz: 1500 / 0%
Pole siłowe: Brak
Szybkość: "Nieobliczalna"
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: pojemność 10 jednostek (dla TMP 15)

LEGENDA:

    HP - Energia
    PS - Możliwość zainstalowania generatora pola siłowego (600 PSU, 1200 PSU, 1800 PSU)
    PA - Pancerz
    SZ - Szybkość
    ZA - Ilość zaczepów
    RB - Rodzaje broni (LE lub CI)
    LE - Lekka broń
    CI - Ciężka broń
Podwozia - Naziemne
Typ Podwozia HP PS PA SZ ZA RB INNE

Tiger 240 Brak 75% 17 1 LE -
Tiger II 270 Brak 75% 18 1 LE -
Tiger III 300 Brak 75% 19 1 LE -

Panther 900 600,1200,1800 75% 17 1 LE -
Panther II 1050 600,1200,1800 75% 18 1 LE -
Panther III 1200 600,1200,1800 75% 19 1 LE -

Jaguar 1200 600,1200,1800 50% 16 2 LE,CI -
Jaguar II 1300 600,1200,1800 50% 16 2 LE,CI -

Spider 450 600,1200,1800 0% 18 1 LE -
Spider II 525 600,1200,1800 0% 19 1 LE -
Spider III 600 600,1200,1800 0% 19 1 LE -

Miner 600 600,1200,1800 25% 18 1 LE 10 min
Miner II 675 600,1200,1800 50% 19 1 LE 20 min

Termit 600 600,1200,1800 0% 17 brak -- 1 WY, 1 PO
Termit II 750 600,1200,1800 50% 18 brak -- 1 WY, 2 PO
Termit III 900 600,1200,1800 75% 19 brak -- 2 WY, 2 PO

Mamut 1800 600 0% 19 brak -- Pojazd budowlany
Wodne
Shark 300 600 25% 21 1 LE -
Shark II 375 600 25% 25 1 LE -

Hydra 900 600,1200,1800 50% 17 1 CI -
Hydra II 1050 600,1200,1800 75% 18 2 CI, LE -
Hydra III 1050 600,1200,1800 75% 18 3 CI, LE, LE -
Powietrzne
Kondor 900 600,1200,1800 0% 36 brak -- Transporter amunicji

Termit IV 600 600,1200,1800 0% 16 brak -- 1 WY, 1 PO
Termit V 750 600,1200,1800 50% 16 brak -- 1 WY, 2 PO
Termit VI 900 600,1200,1800 75% 16 brak -- 2 WY, 2 PO

Gargoil 240 brak 25% 36 1 LE -
Gargoil II 270 600 25% 36 1 LE -
Gargoil III 300 600 25% 36 1 LE -

Bat 375 600 25% 25 1 CI -
Bat II 450 600 25% 25 1 CI -

Dragon 600 600 50% 25 1 CI -
Dragon II 750 600 50% 25 1 CI -

THE MOON PROJECT


Cargo Salamander

Strasznie mocne pudło, wyposażone w lekką broń, dobre do ataku jak i obrony, ponieważ pojawia się na początku gry jest bardzo przydatny.

Transporter jednostek 
analogicznie do ED

Orka Submarine
analogicznie do ED