UNITED CIVILIZED STATES.
5.1.2 Opis jednostek
ESCAPE FROM THE BLUE PLANET
Wygląd i nazwa jednostki |
Opis |
Dane techniczne |
Mamut |
Pojazd budowlany (analogiczny do
Gruza) |
Energia/Pancerz: 1800 / 0%
Pole siłowe: 600
Szybkość: 19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: Pojazd Budowlany
|
 Tiger |
Bardzo słaby mech, nawet na początku. |
Energia/Pancerz: 240-300 /75%
Pole siłowe: Brak
Szybkość: 17 - 19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak |
Spider |
Troszkę cięższy mech, już całkiem niezły. |
Energia/Pancerz: 450-600 / 0%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 18-19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak |
Panther |
Ciężki mech, bardzo odporny i
wspaniały w walce. |
Energia/Pancerz: 900-1200 / 50%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 17-19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak |
Jaguar |
Bardzo ciężki mech, najlepsza jednostka w grze |
Energia/Pancerz: 1200-1300 / 50%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 16
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 2 /lekka, ciężka
Inne: Brak |
Miner |
Analogiczny do jednostki ED |
Energia/Pancerz: 600-675 / 25-50%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 18-19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: 10 -20 min |
Shark |
Lekki pojazd wodny |
Energia/Pancerz: 300-375 / 25%
Pole siłowe: 600
Szybkość: 21-25
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak |
Hydra |
Ciężki pojazd wodny |
Energia/Pancerz: 900-1050 / 50-75%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 17-18
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 - 3 / ciężka - ciężka, lekka, lekka
Inne: Brak |
Gargoil |
Lekki myśliwiec (tylko do zwiadu) |
Energia/Pancerz: 240-300/ 25%
Pole siłowe: Brak-600
Szybkość: 36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak |
Bat |
Lekki bombowiec |
Energia/Pancerz: 375-450 / 25%
Pole siłowe: 600
Szybkość: 25
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /ciężka
Inne: Brak |
Dragon |
Ciężki bombowiec, jest to naprawdę zabójcza jednostka. |
Energia/Pancerz: 600-750 /50%
Pole siłowe: 600
Szybkość: 25
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /ciężka
Inne: Brak |
Termit m400/m800 |
Transporter i pojazd wydobywczy w jednym, model 800 różni się tym, że umie latać. |
Energia/Pancerz: 600-900 / 0-75%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 16-19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: 1-2 urządzeń wydobywczych / 1-2 pojemników na credyty |
Kondor |
Transporter Amunicji |
Energia/Pancerz: 900 / 0%
Pole siłowe: 600-1800
Szybkość: 36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: Transporter Amunicji |
Albatros |
Transporter jednostek, obsługujący linię baza-misja |
Energia/Pancerz: 1500 / 0%
Pole siłowe: Brak
Szybkość: "Nieobliczalna"
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: pojemność 10 jednostek (dla TMP 15) |
LEGENDA:
HP - Energia
PS - Możliwość zainstalowania generatora pola siłowego (600 PSU, 1200 PSU, 1800 PSU)
PA - Pancerz
SZ - Szybkość
ZA - Ilość zaczepów
RB - Rodzaje broni (LE lub CI)
LE - Lekka broń
CI - Ciężka broń
Podwozia - Naziemne
Typ Podwozia |
HP |
PS |
PA |
SZ |
ZA |
RB |
INNE |
Tiger |
240 |
Brak |
75% |
17 |
1 |
LE |
- |
Tiger II |
270 |
Brak |
75% |
18 |
1 |
LE |
- |
Tiger III |
300 |
Brak |
75% |
19 |
1 |
LE |
- |
Panther |
900 |
600,1200,1800 |
75% |
17 |
1 |
LE |
- |
Panther II |
1050 |
600,1200,1800 |
75% |
18 |
1 |
LE |
- |
Panther III |
1200 |
600,1200,1800 |
75% |
19 |
1 |
LE |
- |
Jaguar |
1200 |
600,1200,1800 |
50% |
16 |
2 |
LE,CI |
- |
Jaguar II |
1300 |
600,1200,1800 |
50% |
16 |
2 |
LE,CI |
- |
Spider |
450 |
600,1200,1800 |
0% |
18 |
1 |
LE |
- |
Spider II |
525 |
600,1200,1800 |
0% |
19 |
1 |
LE |
- |
Spider III |
600 |
600,1200,1800 |
0% |
19 |
1 |
LE |
- |
Miner |
600 |
600,1200,1800 |
25% |
18 |
1 |
LE |
10 min |
Miner II |
675 |
600,1200,1800 |
50% |
19 |
1 |
LE |
20 min |
Termit |
600 |
600,1200,1800 |
0% |
17 |
brak |
-- |
1 WY, 1 PO |
Termit II |
750 |
600,1200,1800 |
50% |
18 |
brak |
-- |
1 WY, 2 PO |
Termit III |
900 |
600,1200,1800 |
75% |
19 |
brak |
-- |
2 WY, 2 PO |
Mamut |
1800 |
600 |
0% |
19 |
brak |
-- |
Pojazd budowlany |
Wodne
Shark |
300 |
600 |
25% |
21 |
1 |
LE |
- |
Shark II |
375 |
600 |
25% |
25 |
1 |
LE |
- |
Hydra |
900 |
600,1200,1800 |
50% |
17 |
1 |
CI |
- |
Hydra II |
1050 |
600,1200,1800 |
75% |
18 |
2 |
CI, LE |
- |
Hydra III |
1050 |
600,1200,1800 |
75% |
18 |
3 |
CI, LE, LE |
- |
Powietrzne
Kondor |
900 |
600,1200,1800 |
0% |
36 |
brak |
-- |
Transporter amunicji |
Termit IV |
600 |
600,1200,1800 |
0% |
16 |
brak |
-- |
1 WY, 1 PO |
Termit V |
750 |
600,1200,1800 |
50% |
16 |
brak |
-- |
1 WY, 2 PO |
Termit VI |
900 |
600,1200,1800 |
75% |
16 |
brak |
-- |
2 WY, 2 PO |
Gargoil |
240 |
brak |
25% |
36 |
1 |
LE |
- |
Gargoil II |
270 |
600 |
25% |
36 |
1 |
LE |
- |
Gargoil III |
300 |
600 |
25% |
36 |
1 |
LE |
- |
Bat |
375 |
600 |
25% |
25 |
1 |
CI |
- |
Bat II |
450 |
600 |
25% |
25 |
1 |
CI |
- |
Dragon |
600 |
600 |
50% |
25 |
1 |
CI |
- |
Dragon II |
750 |
600 |
50% |
25 |
1 |
CI |
- |
THE MOON PROJECT
Cargo Salamander
|
Strasznie mocne pudło, wyposażone w lekką broń, dobre do ataku jak i obrony, ponieważ pojawia się na początku gry jest bardzo przydatny. |
Transporter jednostek
|
analogicznie do ED |
Orka Submarine
|
analogicznie do ED |
|