Centrum produkcyjne |
Można w nim budować wszystkie rodzaje jednostek |
Elektrownia słoneczna |
Nieograniczony zasięg i średnia moc. Działa tylko gdy zbudujemy baterie słoneczne |
Bateria |
Służy do "przechowywania" energii na noc |
Kopalnia |
Kopalnia LC jest samowystarczalna, wystarczy postawić ją w okolicach złóż, a sama zacznie nabijać kasę na licznik |
Centrum wydobywczo - transportowe |
Kopalnia i centrum transportu rudy w jednym. Budynek ten wydobywa i wysyła kredyty w kosmos |
Centrum naukowe |
Tutaj
wymyślają się nowe technologie (3 budynki przyśpieszą pracę) |
Centrum zaopatrzenia |
Do tej
budowli przylatują transportowce amunicji, ładują się i lecą na
na bitwę dostarczać amunicję |
Strażnica |
Lekki budynek obronny, Nie można zainstalować na nim ciężkiej broni więc najlepiej jest montować lekkie rakiety i stosować je do obrony przeciwlotniczej |
Bastion |
Mocny budynek obronny, proponuje zainstalowanie dwóch ciężkich dział elektrycznych i dwóch wyrzutni lekkich rakiet |
Centrum dowodzenia |
Bardzo
nie potrzebny budynek, który ma za zadanie usprawnienie naszej gry. |
Obrona przeciwrakietowa |
Analogicznie do UCS |
Strefa Lądowania |
Analogicznie do innych |
Centrum kontroli pogody |
Ciekawa broń. Budynek ten może zmieniać pogodę na danym obszarze. Może on wywołać burzę (małe straty) i deszcz meteorytów (cięższe straty wroga, tylko na planszach wulkanicznych). Budynek ten może wywołać również Wiatr, śnieg i deszcz, jednak to nieznacznie utrudni życie przeciwnikowi. |
Port kosmiczny |
Z tego
budynku znajdującego się w bazie głównej ostatecznie przesyłamy kasę
w kosmos. |
Zapora laserowa |
Budynek służący do zagrodzenia części bazy przed jednostkami wroga. Jest on jednak mało odporny. |