LUNAR CORPORATION.

5.3.2 Opis jednostek

ESCAPE FROM THE BLUE PLANET

Wygląd i nazwa jednostki

Opis

Dane techniczne


Lunar

Bardzo słaby, ale tani pojazd LC. (wszystkie pojazdy LC mogą przelatywać nad wodą)

Energia/Pancerz: 240-300 / 0%
Pole siłowe: 1200
Szybkość: 28-36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak


Moon

Trochę mocniejszy, ale dalej słaby pojazd LC

Energia/Pancerz: 300-450 /50%
Pole siłowe: 1200-3600
Szybkość: 21-28
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak


Crater

Bardzo mocny pojazd, nastręczający przeciwnikowi duże problemy. 

Energia/Pancerz: 750-1050 / 75%
Pole siłowe: 1200-3600
Szybkość: 19
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /ciężka
Inne: Brak


Crusher

Trochę słabszy od Cratera, ale może zabrać więcej uzbrojenia. Cudowna maszyna.

Energia/Pancerz: 600-900 / 50%
Pole siłowe: 1200-2400
Szybkość: 18
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 2 /ciężkie
Inne: Brak


Meteor

Latający pojazd bardziej zwiadowczy niż bojowy.

Energia/Pancerz: 180-300 / 25%
Pole siłowe: 0-1200
Szybkość: 36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /lekka
Inne: Brak


Thunder

Bombowiec, łatwy do zestrzelenia, ale przynoszący duże straty.

Energia/Pancerz: 600-750 / 50%
Pole siłowe: 1200-3600
Szybkość: 25
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /ciężka
Inne: Brak


Crion

Takiej siły jeszcze nikt nie widział, to jest naprawdę mocne uderzenie.

Energia/Pancerz: 600 / 0%
Pole siłowe: 1200-2400
Szybkość: 15
Ilość zaczepów: 1
Inne: Można zastosować tylko działo plazmowe


Merkury

Transporter Amunicji

Energia/Pancerz: 900 / 0%
Pole siłowe: 1200-3600
Szybkość: 36
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: Transporter Amunicji


Fobos

Pojazd techniczno- zwiadowczy

Energia/Pancerz: 30 / 25%
Pole siłowe: Brak
Szybkość: 28
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: 1 /Brak
Inne: Pojazd techniczny


Jowisz

Transporter jednostek, obsługujący linię baza-misja

Energia/Pancerz: 1500 / 0%
Pole siłowe: Brak
Szybkość: "Nieobliczalna"
Ilość zaczepów/ rodzaj broni: Brak
Inne: pojemność 10 jednostek (dla TMP 15)

LEGENDA:

    HP - Energia
    PS - Możliwość zainstalowania generatora pola siłowego (600 PSU, 1200 PSU, 1800 PSU)
    PA - Pancerz
    SZ - Szybkość
    ZA - Ilość zaczepów
    RB - Rodzaje broni (LE lub CI)
    LE - Lekka broń
    CI - Ciężka broń
Podwozia - Naziemne
Typ Podwozia HP PS PA SZ ZA RB INNE

Lunar M1 240 1200 0% 28 1 LE -
Lunar M2 270 1200 0% 32 1 LE -
Lunar M3 300 1200 0% 36 1 LE -

Moon M1 300 1200,2400,3600 50% 21 1 LE -
Moon M2 375 1200,2400,3600 50% 25 1 LE -
Moon M3 450 1200,2400,3600 50% 28 1 LE -

Crater M1 750 1200,2400,3600 75% 19 1 CI -
Crater M2 900 1200,2400,3600 75% 19 1 CI -
Crater M3 1050 1200,2400,3600 75% 19 1 CI -

Crusher M1 600 1200,2400 50% 18 2 CI, CI -
Crusher M2 750 1200,2400 50% 18 2 CI, CI -
Crusher M3 900 1200,2400 50% 18 2 CI, CI -

Crion 600 1200, 2400 0% 15 1 SPECJALNY -
Powietrzne
Meteor M1 180 brak 25% 36 1 LE -
Meteor M2 240 brak 25% 36 1 LE -
Meteor M3 300 1200 25% 36 1 LE -

Thunder M1 600 1200,2400,3600 50% 25 1 CI -
Thunder M2 750 1200,2400,3600 50% 25 1 CI -

Merkury 900 1200,2400,3600 0% 36 brak -- Transporter amunicji
Fobos 30 brak 25% 28 1 -- -

THE MOON PROJECT


Fat Girl
Duży i mocny pojazd z czterema miejscami na lekkie bronie. Pojawia się na początku gry i służy... do końca. Niezastąpiona jednostka do działań ofensywnych (lepszy jest tylko Crusher) 

Super Fighter
Mocny myśliwiec wypełniający lukę pomiędzy Meteorem a Thunderem, najlepszy z rakietami przeciwlotniczymi.

New Hope 
Coś w rodzaju osłabionego Fanga, pojawia się za późno i nie stanowi wartości bojowej

Lut Blinder
Tak jak u UCS i ED transporter jednostek

Tunel Digger
Koparka do tuneli, szkoda, że LC nie miało ani jednej misji w tunelach, kiedy pojazd ten mógłby się sprawdzić.