EURASIAN DYNASTY.

5.1.4 Budynki

ESCAPE FROM THE BLUE PLANET

 


Fabryka pojazdów cywilnych
W tym budynku prowadzimy produkcję jednostek nieuzbrojonych

Fabryka pojazdów bojowych
W tym budynku prowadzimy limitowaną produkcję jednostek bojowych

Elektrownia
Produkcja prądu to najważniejsza rzecz do utrzymania bazy. Elektrownie ED mają ograniczony zasięg.

Kopalnia
W niej wydobywane są złoża, które transportuje się do...

Rafineria
... rafinerii i tu przetwarza na kredyty

Centrum transportu rudy
Tutaj także należy przywozić kontenery z złożami, lecz wysyłane one są w kosmos.

Centrum naukowe
Tutaj wymyślają się nowe technologie (3 budynki przyśpieszą pracę)

Centrum zaopatrzenia
Do tej budowli przylatują helikoptery transportowe, ładują się i lecą na na bitwę dostarczać amunicję

Stocznia
Tutaj budujemy statki

Bunkier
Mocny budynek ochronny, proponuje umieścić na nim ciężki laser i lekkie rakiety (tą samą konfigurację polecam na wszystkich budynkach z możliwością zamontowania broni ciężkiej

Mała wieża
Bardzo słaba wieża nie stanowiąca zbyt dużej przeszkody, najlepiej zamontować na niej lekkie rakiety.

Duża wieża
Mocna i wytrzymała wieża z możliwością zainstalowania ciężkiego uzbrojenia

Centrum sterowania rakiet
Potrzebny do broni atomowej dalekiego zasiągu, razem z...

Silos
...silosem stanowią "zgraną parę"

Centrum dowodzenia
Bardzo nie potrzebny budynek, który ma za zadanie usprawnienie naszej gry.

Radar
Gdy mamy to urządzenie, to shadowy nie są już groźne.

Winda
Winda służy twoim jednostkom do zjazdu do tunelu

Strefa lądowania
Jest to połączenie misji z bazą i na odwrót. Nad polem tym zawisa Ukraina (transporter przewożący jednostki i kredyty ) i prowadzi zała lub rozładunek.

Port kosmiczny
Z tego budynku znajdującego się w bazie głównej ostatecznie przesyłamy kasę w kosmos.
Legenda
    HP - Energia
    PA - Pancerz
    ZA - Ilość zaczepów
    LE - Lekka broń
    CI - Ciężka broń

nr. Nazwa budynku HP PA Cena ZA

1 Elektrownia 2400 0% 500 brak
2 Fabryka pojazdów cywilnych 3000 0% 1000 CI, LE
3 Fabryka pojazdów bojowych 3000 0% 2000 CI
4 Centrum zaopatrzenia 2400 0% 1500 CI
5 Kopalnia 2400 0% 1000 CI
6 Rafineria 3000 0% 1000 brak
7 Centrum transportu rudy 3000 0% 1500 brak
8 Mała wieża 300 25% 400 LE
9 Duża wieża 900 50% 1000 CI
10 Bunkier 1200 75% 1200 CI
11 Centrum sterowania rakietami balistycznymi 3000 0% 1500 brak
12 Centrum naukowe 3000 0% 1500 brak
13 Centrum dowodzenia 2400 0% 1000 LE
14 Radar 750 0% 1500 brak
15 Winda 750 0% 1000 brak
- Silos 2400 0% 1000 brak

THE MOON PROJECT

n1 Artyleria Zabójczy budynek o ogromnym zasięgu i sile rażenia
n2 Utylizator Tutaj złomujemy pojazdy odzyskując część kasy
n3 Duża Wieża A3 Duża wieża do której możemy zamontować jeszcze dwie lekkie bronie