Fabryka pojazdów cywilnych |
W tym
budynku prowadzimy produkcję jednostek nieuzbrojonych |
Fabryka pojazdów bojowych |
W tym
budynku prowadzimy limitowaną produkcję jednostek bojowych |
Elektrownia |
Produkcja
prądu to najważniejsza rzecz do utrzymania bazy. Elektrownie ED mają
ograniczony zasięg. |
Kopalnia |
W niej
wydobywane są złoża, które transportuje się do... |
Rafineria |
...
rafinerii i tu przetwarza na kredyty |
Centrum transportu rudy |
Tutaj
także należy przywozić kontenery z złożami, lecz wysyłane one są
w kosmos. |
Centrum naukowe |
Tutaj
wymyślają się nowe technologie (3 budynki przyśpieszą pracę) |
Centrum zaopatrzenia |
Do tej
budowli przylatują helikoptery transportowe, ładują się i lecą na
na bitwę dostarczać amunicję |
Stocznia |
Tutaj
budujemy statki |
Bunkier |
Mocny
budynek ochronny, proponuje umieścić na nim ciężki laser i lekkie
rakiety (tą samą konfigurację polecam na wszystkich budynkach z możliwością
zamontowania broni ciężkiej |
Mała wieża |
Bardzo
słaba wieża nie stanowiąca zbyt dużej przeszkody, najlepiej
zamontować na niej lekkie rakiety. |
Duża wieża |
Mocna i
wytrzymała wieża z możliwością zainstalowania ciężkiego
uzbrojenia |
Centrum sterowania rakiet |
Potrzebny
do broni atomowej dalekiego zasiągu, razem z... |
Silos |
...silosem
stanowią "zgraną parę" |
Centrum dowodzenia |
Bardzo
nie potrzebny budynek, który ma za zadanie usprawnienie naszej gry. |
Radar |
Gdy
mamy to urządzenie, to shadowy nie są już groźne. |
Winda |
Winda służy
twoim jednostkom do zjazdu do tunelu |
Strefa lądowania |
Jest to
połączenie misji z bazą i na odwrót. Nad polem tym zawisa Ukraina
(transporter przewożący jednostki i kredyty ) i prowadzi zała lub rozładunek. |
Port kosmiczny |
Z tego
budynku znajdującego się w bazie głównej ostatecznie przesyłamy kasę
w kosmos. |